miércoles, 3 de octubre de 2007

Es pot justificar l'existència de Déu mitjançant la ciència o la raó?

Jo opine que la ciència no pot demostrar la existència de Déu ja que es basa en lo material i en el referent a Déu hi ha poc de material, es més espiritual.
Per una altra part la ciència no pot demostrar amb seguritat que Déu no existeix, perquè tenen poques dades sobre ell, igual que nosaltres, sols sabem el que conta la biblia. Jo no tinc fe amb tot el que diu la Biblia, com pèr exemple amb el que Déu ens va crear, (la ciència ha demostrat que va ser el Big-Bang) miracles que per a mi són imposibles...Per a mi la religió es una cosa lliure, cadascú pot creure en el que buiga, em pareix molt mal les persones que volen convenser a les atres per a que no creguen amb l'existència de Déu o viceversa
Jo em considere una persona poc creient, ya que crec que no es pot demostrar l'exsitència de Déu, però també hi pense que existeix algo més enllà.

No hay comentarios: