viernes, 28 de septiembre de 2007

Anàlisis del conflicte.

Personatges:

Els personatges directes són els dos grups de la classe i el xiquet immigrant,
Els personatges indirectes, que en aquest cas sols hi ha un és la tutora de la classe.

Relacions de poder:

Els dos grups són nombrosos, a les hores, els dos tenen la
mateixa força respecte al conflicte. L’únic que te menys força és
el xiquet immigrant encara que el recolze una part de la classe i
la tutora.

Dos versions del conflicte:

Per a mi hi han tres versions respecte al conflicte.
La primera versió seria la de la part que deprecia al xiquet
immigrant, aquests pensen que el immigrant te que anar-se’n
al seu país perquè en un futur poden llevar llocs de treball.
La segona versió seria la de la part que recolza al xiquet
immigrant, i la de la professora, ells pensen que és una
persona com u d’ells i que hi ha que donar-li una oportunitat
per a que s’adapte.
La tercera i última versió és la del xiquet immigrant, aquest
pensa que com poden fer-li açò els seus companys en un
moment tan difícil per a ell, perquè canviar de país, idioma,
amics, familiars,etc...

Emocions i sentiments de cadascuna de les parts:

La part que desprècia el xiquet, sent ràbia, despreci, ganes de
fer que es trobe mal a l’escola.
La part que recolza el xiquet immigrant i la tutora, sent
compassió per ell, llàstima, ganes de lluitar per ell, per a que es
trobe bé.
El xiquet immigrant és sent apartat de la societat, inferior als
altres i por per si de cas les amenaces passen a ser agressions.

El que defensa cada part:

Una part de la classe i la tutora del grup defensa el
xiquet immigrant, l’altra part no vol admetre en la seva
societat un xiquet immigrant.

Principis e idees:

Els principis de la part que recolza el xiquet i la tutora són
ajudar les persones que ho necessiten i no deixar-les de
costat quan més necessiten el recolzament de les persones
que passen la major part del temps amb ells.
Les idees i principis de la part del grup que desprècia el
immigrant pensen que són una amenaça a la nostra societat.

No hay comentarios: